Οι Γυναίκες στο έργο του Παπαδιαμάντη. & Το Έγκλημα, καθρέφτης της κοινωνίας μας...

* Μία από τις βασικότερες αρχές των ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ είναι η αρχή της ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ της διδασκαλίας. Το μαθησιακό στιλ που προτιμούν οι διδασκόμενοι δίνει έμφαση σε νέες , καινοτόμες πρακτικές, τις οποίες εφαρμόζουν με τη φαντασία και τη δημιουργική τους ικανότητα.

     * Πρώτη ύλη, το μεγαλειώδες και αξεπέραστο έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη.  Αναγκαιότητα,  η θέση και ο ρόλος της ΓΥΝΑΙΚΑΣ στην κοινωνία διαχρονικά.

     * ΑΦΟΡΜΗΣΗ: 1.Στο Μεσαίωνα υπήρχε η αντίληψη ότι ο διαχωρισμός των ειδών συνίσταται στο εξής: ο άνδρας, που είναι άνθρωπος, η γυναίκα, που δεν είναι και τα….. ζώα !

  1. Μαχσά Αμινί: Το όνομά της φέρει η αίθουσα του γ4 στη μνήμη της.

    Συναιρώντας τα παραπάνω στοιχεία, οι μαθητές του Γ4, ως μικροί «ακαδημαϊκοί» εργάζονται ομαδοσυνεργατικά και παρουσιάζουν μια αξιόλογη μελέτη με τίτλο:

 

« Οι γυναίκες στο έργο του Παπαδιαμάντη, κοινωνιολογική προσέγγιση και προεκτάσεις στη σύγχρονη εποχή»

    

* Η παρουσίαση έγινε την Τρίτη, 28 Μαρτίου 2023, στο Αμφιθέατρο του σχολείου μας κατά τη διάρκεια της τρίτης και τέταρτης διδακτικής ώρας και την παρακολούθησαν οι μαθητές της Γ΄ τάξης και φυσικά, οι συνάδελφοι καθηγητές/ -τριες. Παράλληλα, η δραστηριότητα αυτή εντάσσεται στα πλαίσια της δειγματικής διδασκαλίας, [ με αφορμή τη διδασκαλία του κειμένου από το σχολικό εγχειρίδιο: «Τ΄ Αγνάντεμα», Αλ. Παπαδιαμάντης] σε εφαρμογή του Νέου Προγράμματος Σπουδών {πιλοτική εφαρμογή}.

Οι συνάδελφοι καταγράφουν τις εντυπώσεις, παρατηρήσεις, ή επισημάνσεις τους σε σύντομο κείμενο ( Ετεροπαρατήρηση).

Επιμέλεια: Ελένη Μαντζουράνη 
Φιλόλογος, 2ο Πρότυπο Γυμνάσιο Τρίπολης